دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
لیست فروشگاه ها
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

9000 قیمت

دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

دانلود مقاله چگونه چربی خود را بسوزانیم

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )


تعداد صفحه : 9 صفحه




 قسمتی از متن word (..doc) : 


 


2


‏چگونه چربی خود را بسوزانیم؟


‏شاید هر ماه مطالب ‏بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای كم كردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و ‏سایر منابع مربوط بخوانید. ولی چیزی كه مهم است،داشتن یك برنامه مناسب تغذیه ورزش ‏توام با یكدیگر می باشد


‏در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذكور با خبر ‏سازیم. با رعایت نكته به نكته موارد آن زودتر از آنچه فكر می كنید، بدنی سالم و ‏ساخته شده را خواهید یافت. چنانچه برخی از موارد را فراموش كردید، نگران نباشید. ‏تنها كار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذكور در این روش كه در ‏اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتكار نشان دهید. مطمئن باشید فردا نیز می توانید ‏كوتاهی امروز را در مورد یك یادو نكته از موارد روش مذكور را تلافی بكنید. برنامه ‏طرح شده شامل یك برنامه ریزی مشخص ‏۲۴‏ ساعته مربوط به روش آب كردن چربی و داشتن ‏سلامت می باشد.


● ‏۷ ‏صبح : پس از یك خواب نیرو بخش در سراسر شب، از جا برخیزید. ‏صبح خود را با نوشیدن ‏۱۲‏ اونس (هر ‏۸‏ اونس یك لیوان) آب آغاز كنید.


‏نوشیدن آب در ‏طول روز علاوه بر داشتن مزایای فوق العاده در بدن و حفظ سلامت آن، از بروز گرسنگی و ‏به اصلاح ضعف رفتن دل در بین وعده های غذایی جلوگیری می كند. نیز مصرف H‏۲O ‏موجب ‏افزایش تمركز شما در فكر كردن و بهبود و روش عملكرد شما می شود. بنابراین زود بلند


2


‏شده و آب فراوان بنوشید.


● ‏۱۵ .‏۷ ‏صبح:برای مدت ‏۳۰‏ دقیقه یك ورزش مناسب بدنسازی ‏راانجام دهید. این انتخاب می تواند مربوط به یك وسیله تمرین در خانه یا دوچرخه ‏سواری شاید بیرون از خانه و یا دویدن باشد. یك تحقیق در سوئیس نشان داده است كه ‏چنانچه شما صبح زود قبل از خوردن صبحانه به ورزش بپردازید، چربی بیشتری آب می كنید ‏تا اینكه قبل از آن بخواهید صبحانه بخورید. یك ورزش صبحگاهی قادر است متابولیسم بدن ‏شما را برای تمام روز قوی نگه دارد.


● ‏۸ ‏صبح: صبحانه ای غنی از پروتئین سبك، ‏كربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف كنید. برای مثال املتی شامل ‏۳‏ سفیده تخم مرغ و ‏یك زرده، یك لیوان كوچك آب پرتقال و یك كاسه كشمش با سوپ جو (Oatmeal).


‏تحقیقات ‏به وضوح نشان داده اند كسانی كه یك صبحانه سالم و متوازن در صبح ها مصرف می كنند، ‏از دیدگاه علمی چربی كمتری در بدن خود پرورش می دهند. نیز مشخص شده است كه مواد ‏خوراكی قندی یا شكر مثل: نان روغنی شیرین یا شیرینی های مختلف مخصوصاً دانماركی، ‏تنها موجب بروز احساس خستگی و كسالت در شما در طول روز خواهند شد. مصرف دوز مناسبی ‏از پروتئین موجب خواهد شد كه قند خون شما در طول صبح تا ظهر ثابت باقی مانده و ‏بنابراین، هیچگونه احساس گرسنگی یا ضعف رفتن دل به شما دست نخواهد داد. از مولتی ‏ویتامین كه شامل آنتی اكسیدان هایی مانند: ویتامین C‏، ویتامین E ‏و سلنیوم است،در ‏مواردی كه تحت رژیم هستید، می توانید استفاده كنید



 


 




 


تصاویری از چند صفحه نخست فایل :


 





خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره